[OT] Czy to się może bardziej rozejść (bady na dysku)

Adam Golebiowski adamg w pld-linux.org
Pią, 6 Lut 2009, 22:56:31 CET

On Friday 06 February 2009, Łukasz Maśko wrote:
> Drugie, mniej ważne: jaka ilość walniętych sektorów zwykle kwalifikuje się
> na reklamację? Dysk jest nowy, ma raptem kilka miesięcy, jest na gwarancji.
> Problem z tym, że nie mogę go ot tak oddać, bo muszę na nim pracować i
> trzeba by było najpierw kupić drugi. Pomijam kwestię, co zrobić z tym po
> wymianie.

To tak naprawdę zależy -- z mojego doświadczenia (dyski kupowane w hurtowni,
tam reklamowane) moge powiedzieć, że oni chyba w ogóle nie patrzą na te
dyski. Raz omyłkowo jako dysk z bad sectorami zaniosłem całkowicie sprawny --
efekt: dostałem nowy.

Generalnie reklamuje jak tylko pojawiają się bad sectory.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.