[th] coreutils instaluje się poraz n-ty

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Nie, 8 Lut 2009, 13:35:47 CET

napisał:
> [...]
poziomie rpma:

vanilla-*
vanilla-2.6.27.6-2.i686

> A może masz zainstalowane dwa kernele, wymagające
różnych coreutils (na
> sztywno z jakichś powodów), przy czym ten powyżej
jest starszym i nie daje
> się zainstalować, bo jest już nowszy?

Nie, to nie to. to się dzieje też z innymi
pakietami. Dotychczas miałem zainstalowany jeden
kernel (2.6.27.13), downgradeuję, bo mi nie działał
cisco-vpnclient, ale to insza historia. Jak ten sam
downgrade robię poldkiem, to po prostu jeszcze raz
instaluje tą samą wersję coreutils.

Paweł

--
    .....        Pozdrawiam,