restartujące się kde4

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 14 Lut 2009, 23:20:11 CET

Bardzo proszę kogoś, kto ma zainstalowane i DZIAŁAJĄCE kde4 z th-test o
podanie swojej listy zainstalowanych paczek kde4* bo właśnie
doprowadziło mnie ono do białej gorączki.

Ja instalowałem je najpierw wywalając stare kde* z opcjami --nofollow
--dodeps, potem mozolnie przeglądałem dostępne paczki kde4 i
instalowałem które uznałem za choćby trochę potrzebne, tak na wyrost.
Kde4 restartuje mi się w momencie kiedy ma pokazać jakikolwiek dymek nad
elementem interfejsu.
Pomyślałem, że --nofollow i --nodeps mogły być temu winne, że mam jakiś
bałagan w systemie, więc zainstalowałem świeżuchne Th na osobnej
partycji, do niego zainstalowałem minimalną liczbę paczek kde4,
pozwalającą na wyświetlenie pulpetu kde4 i... dokładnie to samo, przy
próbie pokazania dymka wita mnie kdm :(

Czy tylko ja mam ten problem?

--
pozdrawiam,