amarok2

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Śro, 18 Lut 2009, 19:37:01 CET

Witam

Najpierw zapytam czy źle szukam czy rzeczywiście nigdzie w pld nie ma
amaroka2? Szukałem w th-test a nawet w cvs.
(szukam bo brakuje mi odtwarzacza po próbnej przesiadce na kde4 a amarok1.4
wymaga kde3)

Nie znalazłem więc chciałem zbudować ale... wiadomo idzie jak po grudzie.
Wklejam wybrane linie (same błędy), jeśli coś to pisać, podam całość:
cmake ../amarok-x.y.z -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=`kde4-config --prefix`
-- Strigi API needs 'signed char'
-- MySQL not found.
-- MySQL Embedded not found.
-- WARNING: you are using the obsolete 'PKGCONFIG' macro use FindPkgConfig
-- PKGCONFIG() indicates that gdk-pixbuf-2.0 is not installed (install the
package which contains gdk-pixbuf-2.0.pc if you want to support this feature)
-- Could NOT find Gdk  (missing:  GDK_INCLUDE_DIR GDK_LIBRARIES)
-- WARNING: you are using the obsolete 'PKGCONFIG' macro use FindPkgConfig
-- PKGCONFIG() indicates that libgpod-1.0 is not installed (install the
package which contains libgpod-1.0.pc if you want to support this feature)
-- Could NOT find Ipod  (missing:  IPOD_INCLUDE_DIR IPOD_LIBRARIES)
-- WARNING: you are using the obsolete 'PKGCONFIG' macro use FindPkgConfig
-- The following REQUIRED packages could NOT be located on your system.
-- Please install them before continuing this software installation.
+ mysqld: Embedded MySQL <http://www.mysql.com>
-- Configuring incomplete, errors occurred!
---------------------------------

a teraz w poldku:
ls -I *gdk*
gdk-pixbuf-0.22.0-17.i686
gdk-pixbuf-debuginfo-0.22.0-17.i686
gdk-pixbuf-devel-0.22.0-17.i686
gdk-pixbuf-static-0.22.0-17.i686
gstreamer-gdkpixbuf-0.10.13-1.i686
libvisual-plugin-actor-gdkpixbuf-0.4.0-4.i686
xine-decode-gdkpixbuf-1.1.16.1-1.i686

ls -I *gpod*
hal-libgpod-0.7.0-1.i686
libgpod-0.7.0-1.i686
libgpod-apidocs-0.7.0-1.i686
libgpod-debuginfo-0.7.0-1.i686
libgpod-devel-0.7.0-1.i686
libgpod-static-0.7.0-1.i686
python-gpod-0.7.0-1.i686

ls -I *ipod*
dotnet-ipod-sharp-0.8.1-1.i686
dotnet-ipod-sharp-debuginfo-0.8.1-1.i686
dotnet-ipod-sharp-devel-0.8.1-1.i686
libipoddevice-0.5.3-4.i686
libipoddevice-debuginfo-0.5.3-4.i686
libipoddevice-devel-0.5.3-4.i686
libipoddevice-libs-0.5.3-4.i686
libipoddevice-static-0.5.3-4.i686
sodipodi-0.34-5.i686
sodipodi-debuginfo-0.34-5.i686

s *mysql*embe*
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
No package matches '*mysql*embe*'

No i nie dość, że mam zainstalowane gdk i libgpod a pluje mi się o nie to
jeszcze chce ode mnie jakieś mysql embedded :/

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka