Firefox - Żółw

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 21 Lut 2009, 19:13:38 CET

Thursday 19 February 2009 08:47:12 Daniel Dawid Majewski napisał(a):
> http://osnews.pl/firefox-na-wine-szybszy-od-linuksowego/
> Podejrzewam, że gdyby mozilla obstawiła zamiast gtk - qt, poszłoby
> szybciej... ;)

FF robi sobie bitmapę każdej strony a dopiero wtedy ja wyświetla - patrz
rosnące zużycie pamięci.

Pod Windą wrzuca cały rysunek a system - głównie karta sama już kopiuje
sobie ze swojej pamięci do aktualnej ramki.  Obrazowo - obraz jest
kopiowany sprzętowo przez choćby sterowniki.

Pod linuksem - wrzuca piksel po pikselu - i tu wg mnie jest pies
pogrzebany.

Albo coś w tym stylu - sama zmiana GTK+ -=> QT akurat tu nic nie
wniesie - bo nie liczymy szybkości rysowania ramki okna czy menu.

Miesiu

--
Zobacz cyfrową stację pogody:
http://miesiu.republika.pl/stacja_pogody/stacja_pogody.html