java 64bit

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 22 Lut 2009, 14:58:37 CET

Arkadiusz Miskiewicz:

> Ładuje bezpośrednio zwykłą bibliotekę libjava.so (czy inne libXYZ.so z
> pakietu java-sun).

A da się jave odpalić na 64 bitowej operze? Ja w konsoli dostaję coś takiego:
opera: X Shared memory extension is not available. ZPixmap not supported
opera: [java] Disabling java due to potential problems. If you know
       what you are doing, you can set the environment variable
       OPERA_FORCE_JAVA_ENABLED to '1' to override this.
       Start Opera with '-debugjava' argument for more information.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic