mencoder

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Pią, 27 Lut 2009, 16:53:18 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:
> Grzesiek Sójka anonsuje::

> Jaki kodek video, jaki audio, jaki kontener? - Pliku źródłowego.

Próbowałem zrzucić coś z DVD:
mencoder dvd://11 -alang pl -ovc lavc -oac lavc -o cars.avi
oraz "poprawić" zwalony avi:
mencoder Kubus.avi -ovc lavc -oac lavc -o tmp2.avi.
Ten ostatni plik potrzebuje przekodować ffmpegiem do telefonu ale ffmpeg
wysypuje się w połowie. Dlatego wpadłem na pomysł, żeby go najpierw
potraktować mencoderem. Jest jakiś prostszy sposób poprawienia avika??