[OT] PLD i modem ZTE MF 330 na PCMCIA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 2 Sty 2009, 12:36:12 CET

Witam.
Dzisiaj przyszedł do mnie pocztą zakupiony na Allegro modem taki jak w
tytule (z simlokiem w Orange). Nie mogę go jeszcze odpalić bo muszę kupić
kartę SIM, a przeziębienie chwilowo nie pozwala mi wyjść z domu. Tym nie
mniej chciałbym się zapytać, czy któryś z szanownych grupowiczów posiada
taki modem i mógłby mi pomóc go skutecznie uruchomić.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.