cooling_device

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 4 Sty 2009, 05:05:15 CET

Dnia sobota 03 stycznia 2009, Grzesiek Sójka napisał:
> Dzięki serdeczne. Miałem nadzieje, że to może do sterowania wiatrakami
> ale jak tak to nie będę w tym grzebać.

Zobacz, czy masz coś w /proc/acpi/fan/, najpierw modprobe fan, na wypadek
gdyby samo nie załadowało. Jeśli nie ma, widocznie maszyna nie udostępnia
sterowania wiatrakiem w DSDT i raczej nic nie poradzisz. Ewentualnie możesz
poszukać na http://acpi.sourceforge.net/dsdt/view.php poprawionych DSDT do
swojej płyty głównej/laptopa które uwzględniają programową kontrolę wiatraka,
albo jakiegoś konkretnego sterownika pod dany model laptopa z własnym
interfejsem sterującym takimi rzeczami (np. do ThinkPadów i niektórych Toshib
są takie, i to standardowo w kernelu, tylko trzeba załadować i sprawdzić jak
się ich używa), może znajdziesz.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl