=?UTF-8?Q?Re:_[OT]_Apache, _mysql, _f?= orum i duże obciążenie...

Rafał Cygnarowski rafilists w gmail.com
Czw, 8 Sty 2009, 09:19:43 CET

W dniu 7 stycznia 2009 22:14 użytkownik Remigiusz Enleth Marcinkiewicz <
enleth w enleth.com> napisał:

> Jak jest skonfigurowane PHP pod apaczem? mod_php, cgi, fcgi?

mod_php

> Czy PHP ma włączony jakiś cache?

Wczoraj zainstalowaliśmy eAcceleratora, i poniżej informacje z phpinfo()
 Accelerator supportenabled Version 0.9.5.3 Caching Enabled true Optimizer
Enabled true Memory Size 33,554,376 Bytes Memory Available 640 Bytes Memory
Allocated 33,553,736 Bytes Cached Scripts 212 Removed Scripts 0 Cached Keys 0

DirectiveLocal ValueMaster Value eaccelerator.allowed_admin_path*no value**no
value* eaccelerator.cache_dir/var/cache/php-eaccelerator
/var/cache/php-eaccelerator eaccelerator.check_mtime11 eaccelerator.compress
11 eaccelerator.compress_level99 eaccelerator.debug00 eaccelerator.enable11
eaccelerator.filter*no value**no value* eaccelerator.log_file*no value**no
value* eaccelerator.name_space*no value**no value* eaccelerator.optimizer11
eaccelerator.shm_max00 eaccelerator.shm_only00 eaccelerator.shm_prune_period
00 eaccelerator.shm_size00 eaccelerator.shm_ttl36003600

> Czy obciążenie przekłada się na zauważalnie długie
> generowanie stron, nawet przy niewielu użytkownikach?

Tak, chociaż ciężko mi to ostatnio sprawdzić, bo znalezienie momentu, gdy
jest ich stosunkowo mało jest ostatnio trudno :)

> Jeśli tak, jak się te czasy mają do czasów mierzonych przez sam skrypt?

Czasy są zgodne (aktualnie przy około 90 aktywnych użytkownikach 7 do 12
sekund).

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski