Re: Pomocy... Th - i problem z myszką MX Revolution

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 8 Sty 2009, 14:33:23 CET

On Thu, 8 Jan 2009, Adam Skuciński wrote:

> Wiem, że to trochę dawno temu, ale wywalenie usbmouse zdaje się
> naprawiać takie zachowanie.

Hej,

Właśnie też mnie ucieszyło to że ktoś rzucił tą radą - na razie musiałem
wrócić do starego systemu (prehistoryczne AC :( ), bo nie miałem czasu na
kombinowanie... Pewnie niedługo znowu zaryzykuję próbę przesiadki ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944