GPRS + bluetooth

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 10 Sty 2009, 10:08:29 CET

Dnia sobota, 10 stycznia 2009, Michal Kochanowicz napisał:
> Hej
>
> Poszukuję pomocy w podłączeniu się przez bluetooth do telefonu z GPRS (i
> UMTS). Za chwilę wyjeżdżam i byłbym zobowiązany za wskazanie
> sprawdzonego rozwiązanie.
>
> Fajnie gdyby był do tego jakiś "klikany" interfejs pod KDE ;)

Jeśli umiesz skonfigurować połączenie bluetooth laptop<->telefon na kanale
odpowiadającym modemowi, to do samego nawiązywania połączeń UMTS możesz
wykorzystać np. Global3G (http://www.global3g.strony.pl/ - wersja testowa
ma ograniczenia, ale działa, ja na podstawie tego co robi zrobiłem sobie
własne skrypty dla pppd). Możesz też spróbować umtsmon
(http://umtsmon.sourceforge.net/) - ja jeszcze tego nie próbowałem, ale
spróbuję.

A tak w ogóle to konfiguracja ręczna nie jest trudna. W jakiej sieci masz
ten telefon?