[TH] Czy to brak uaktualnień czy zła konfiguracja?

Pawel Dobielski paweld w gery.pl
Sob, 10 Sty 2009, 22:33:42 CET

Dnia 2009-01-10, o godz. 19:55:16
Marcin Sapeta <marcin w palesnica.com> napisał(a):

> Witam serdecznie.
>
> Zastanawiam się czemu nie ma uaktualnień? Czy to wynik braku czasu
> czy może coś  u mnie się przestawiło po ostatnim upgrade?
>
> Wpisuję poldek --upa  i info że aktualny. I tak od grudnia. Może
> niepotrzebnie piszę, ale jeśli coś u mnie się przestawiło, to
> chciałbym to poprawić :)
>
> Pozdrawiam

W głownym repo Th nie było zmian, dodaj sobie th-ready i/lub th-test to
będziesz miał aktualizacje prawie co dzień.

--
"God, root, what is difference?"