dlaczego poldek nie działa? ;)

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Wto, 13 Sty 2009, 23:08:06 CET

Dnia wtorek 13 styczeń 2009, Arkadiusz Rdest napisał:

> jesli juz robisz to codziennie to lepiej --up
> oszczedzasz czas i lacze.

Hmm.. ja odpalam to tak:

poldek --clean-whole; poldek

Ustawiłem:
# grep prefix /etc/poldek/repos.d/pld.conf | grep -v '#' | grep ftp
_prefix = ftp://pld-mirror.domainmaker.pl/dists/th

Na 10 Mbps UPC śmiga jak wściekłe :)

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski