[TI] Xy i Hal i gnome-keyring-daemon

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Czw, 22 Sty 2009, 17:16:32 CET

Witam,
Ostatnio zrobiłem upgrade jądra oraz Xów do najnowszych z repo ti.
Po długich walkach udało mi się w końcu zmusić to jakoś do działania
(nowy fglrx nie chciał sobie poradzić z dwoma monitorami).
Przy czym w między czasie musiałem wyłączyć hal'a. Otóż jeśli go
uruchamiam, to przy starcie Xów zmienia mi ustawienia klawiatury na
podstawowe us i przestają mi działać klawisze dodatkowe, a w tym również
strzałki (i jak tu żyć bez strzałek ;)). Swoją drogą to dość dziwne,
gdyż posiadam zwykłą klawiaturę Logitech'a na ps/2.
Pociągnęło to za sobą inny problem. Logi mam teraz zapełnione
komunikatami gnome-keyring-daemon'a.

Jan 22 16:53:52 floe gnome-keyring-daemon[5181]: failed to initialize a
HAL context: (null)
Jan 22 16:53:52 floe gnome-keyring-daemon[5181]: Scheduling hal init
retry

Czy ktoś jeszcze spotkał się z tym problem (tzn pierwszym) i czy można
jakoś to obejść?
Czy można jakoś zmusić gnome-keyring-daemon żeby przestał domagać się
hal'a?

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>
pH4Lk0n's Realm http://spacja.com/