module-build

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Czw, 22 Sty 2009, 18:46:16 CET

Witam,

1. Jak zbudować vmlinuz?? Komenda make vmlinuz nie działa.

2. Mam do przekompilowania jakiś moduł do jajca. Zainstalowałem
kernel-module-build i podlinkowałem wszystkie *-dist które znalazłem w
/usr/src/linux. Dalej mam:

[grzes w Apollo lcdmod-1.0.2]$ make
make -C /lib/modules/2.6.27.12-1/build
SUBDIRS=/home/users/grzes/LCD/lcdmod-1.0.2 modules
make[1]: Entering directory `/usr/src/linux-2.6.27.12'

  ERROR: Kernel configuration is invalid.
         include/linux/autoconf.h or include/config/auto.conf are missing.
         Run 'make oldconfig && make prepare' on kernel src to fix it.

Jak to obejść??