Plik .fonts.conf - jedno pytanie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Sty 2009, 12:27:36 CET

Moja grafika Intela przy akceleracji EXA chrzani czcionki w aplikacjach QT
(jakoś nie w KDE, ale skype i VirtualBox owszem) - pisałem już o tym. Winny
jest wpis dotyczący włączenia antyaliasingo fontów. Jeśli się go wyłączy,
problem znika, ale literki są brzydkie i postrzępione, również w KDE.

Chciałem się zapytać, czy nie ma sposobu na podmienianie tego pliku np.
przez ustawienie jakichś zmiennych systemowych? Teraz mogę albo używać np.
VirtualBox-a "w ciemno", zgadując trochę co wciskam, albo poprawiać wpis na
okazję uruchomienia aplikacji, a potem odkręcać to. Jedno i drugie jest
upierdliwe, zwłaszcza to drugie.

Przy okazji - jak myślicie, to wina QT czy sterownika grafiki? Bo nie wiem,
komu zgłaszać bug-a. Niby na NVidii problemu nie ma, więc to by sugerowało
sterownik, ale pewności nie mam.