Rozwiązanie: jak poprawić dbus, żeby działał kdebluetooth ( było: Zabytki w Th...)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sty 2009, 19:10:13 CET

Dnia sobota, 24 stycznia 2009, Marcin Krol napisał:

> Hm. Ale ze jak? Przy tych wersjach to dziala bez zadnych kombinacji.

Działa ci bez problemu ikonka w tray-u przy dbus-1.2.12? W sensie - czy po
najechaniu na nią myszą pokazuje rzeczywiste parametry adaptera BT? I np.
przeglądanie otoczenia po kliknięciu na nią też działa? Bez tego działa mi,
owszem, np. przesyłanie plików do/z komputera albo uwierzytelnianie. Ale
nie działa to co napisałem powyżej.

> kdebluetooth to zabytek bo autorzy zarzucili jego rozwoj i nie zostanie
> pewnie nigdy uaktualniony do API bluez 4.x.

Zgadza się, zabytek (patrz tytuł maila), ale nie mamy nic innego/lepszego
dla KDE 3.5.x, więc lepsze to niż nic.