Rozwiązanie: jak poprawić dbus, żeby działał kdebluetooth ( było: Zabytki w Th...)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sty 2009, 19:37:20 CET

Dnia sobota, 24 stycznia 2009, Marcin Banasiak napisał:
[...]
> Nie jest akceptowalne. Taka zmiana przywraca podatność D-BUSa na
> CVE-2008-4311. Zdaje się, że wystarczy uaktualnić
> /etc/dbus-1/system.d/bluetooth.conf do tego co jest aktualnie w paczce
> z Th, ale pewności nie mam - nie sprawdzałem.

Domyślałem się, że może być problem. Tym nie mniej, np. na moim laptopie
taki atak raczej mi nie grozi - sam się włamywał nie będę ;-)

Natomiast co do drugiej części twojej rady - rzeczywiście, zadziałało.
Dzięki, to jest lepsze rozwiązanie.