NATowanie adresów i wyjście przez drugi adres publiczny

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Nie, 25 Sty 2009, 17:15:20 CET

Dnia niedziela 25 styczeń 2009, Daniel Mróz napisał:

> Nie rozumiem za bardzo co chcesz osiągnąć.

Prawdopodobnie to, żeby jedną z maszyn w sieci lokalnej wystawić na świat.
Jesli o to chodziło, to w /etc/sysconfig/static-routes dopisz:

eth1 twoje.publiczne.ip/32
eth1 twoje.publiczne.ip/32 table 10

Na lokalnym ustawiasz sobie IP z sieci lokalnej tylko po to, żeby widzieć się
z pozostałymi kompami. Ładnie jest zastosować do tego osobny interfejs.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl