intelfb

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 30 Sty 2009, 14:05:13 CET

Dnia piątek, 30 stycznia 2009, Grzesiek Sójka napisał:

>                                                              ^^^^^^^^^^^
> To chyba się kłóci z:
>
> intelfb: Video mode must be programmed at boot time

Albo intelfb, albo uvesafb - wybór zależy od ciebie. Jeśli to pierwsze to
nie wiem. Jeśli to drugie, to napisałem, co masz zrobić. A pakiecik
915resolution jest potrzebny właśnie dla uvesafb, żeby ewentualnie wpisać w
BIOS-ie tryb pracy grafiki, jeśli wymaganego w nim nie ma. Tak więc jeśli
nie zadziała samo czyste
options uvesafb mode_option=1280x800-32 nocrtc=1 pmipal=1 v86d=/sbin/v86d
(możesz równie dobrze załadować moduł modprobe z tymi parametrami co
powyżej) to przed załadowaniem uvesafb musisz za pomocą 915resolution
podmienić jakiś istniejący już w BIOS-ie tryb na taki jaki ci potrzebny i
wtedy powinno zadziałać.