intelfb

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 30 Sty 2009, 22:22:09 CET

On Friday 30 of January 2009 22:05:17 Kamil Dziedzic wrote:
> Łukasz Maśko:
>
> A jest coś takiego dla nvidi?;) Draństwo nie ma 1920x1200 - GF 7600GS
>
> Grzesiek Sójka:
>
> Ja swego czasu tak wyciągałem dostępne tryby (nvidia):
> # hwinfo --framebuffer

drobna uwaga!
informacje vbe zglaszane przez bios karty nie zawsze sa poprawne.
przerabialem to na moim radeonie wraz z autorem uvesafb.
modul radeonfb potrafil odpalic fb w 1680x1050, a bios zglaszal
dla vbe 1). max. 1280x... 2). posrednie tryby dla ktorych nie
mial szczegolowych informacji na ktorych uvesafb sie wywracal.

generalnie jest tak, ze producenci maja raczej w tyle
poprawnosci danych vbe w biosie karty, "bo i tak wszyscy
uzywaja windows w trybie graficznym".