VirtualBox i zwiechy

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Wto, 7 Lip 2009, 19:23:31 CEST

2009/6/12 Marek Guevara Braun <mguevara w acn.waw.pl>:

> Mały update - po dalszych kilku(nastu) godzinach z aktywną maszyną
> wirtualną system martwy.
>
> P,
> Marek

Miałem podobne objawy. Host PLD TH amd64, guest PLD TH amd64. Po kilku
godzinach/dniach padał. Oopsy wskazywały na problemy z
dyskiem/kontrolerem dysków. Każdy pad zwiększał o co najmniej dwa
licznik błędów SMART na dysku wpiętym do określonego portu SATA.
Myślałem, że dysk się przegrzewa. Zmieniłem ułożenie dysków w
obudowie. Ciągle błędy na ten samym. Przepiąłem do innego portu SATA,
błędy zaczęły pojawiać się na innym porcie.

Przeniosłem system z VB do VServera i problemy ustały.

Artur Frysiak