Revelation błędy w Th

Łukasz Oleksa lukasz.oleksa w gmail.com
Pon, 20 Lip 2009, 14:06:45 CEST

Witam, zainstalowałem sobie program revelation i wyskakują mi następujące
błędy

[jigaboo w pldmachine ~]$ revelation
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/bin/revelation", line 1810, in <module>
    app = Revelation()
  File "/usr/bin/revelation", line 59, in __init__
    self.__init_ui()
  File "/usr/bin/revelation", line 376, in __init_ui
    self.add_toolbar(self.searchbar, "searchbar", 2, detachable)
  File "/usr/lib/python2.6/site-packages/revelation/ui.py", line 1820, in
add_toolbar
AttributeError: type object 'gnome.ui.App' has no attribute 'add_toolbar'

Wyczytałem na liście gdzieś że to wina cairo oraz pythona, ale tyczyło się
to wersji Ac, a w Th nie mogę znaleść nowszych wersji. Czy jest ktoś w
stanie mi pomóc?

Pozdrawiam
Łukasz jigaboo Oleksa