Apache, php, fastcgi - czego użyć?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 22 Lip 2009, 00:19:51 CEST

Marcin Krol wrote:

> Mi tam prefork wystarcza :-) A potrzebujesz:
>
> # rpm -qa \*fcgi\*
> apache-mod_fcgid-2.2-3.i686
> php-fcgi-5.2.10-6.i686

A potrafi ktos tak w paru zadniach opisac roznice pomiedzy
apache-mod_fastcgi-2.4.6-5.x86_64
apache-mod_fcgid-2.2-2.x86_64
i wypowedziec sie ktory lepszy/wydajniejszy?

Moze ktos z was prazerabial temat robil jakies testy?

--
  -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
  -[ Learn the facts and make up your own ]-