Apache, php, fastcgi - czego użyć?

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Czw, 23 Lip 2009, 22:38:07 CEST

Marcin Krol pisze:

> Stara implementacja, nieco wolniejsze, kilka razy zwiesilo mi apache'a.

Mnie ani razu. W dodatku ma tę zaletę, że backend (php, mono czy inny
wynalazek) możesz postawić na innym serwerze i łączyć się do niego po
tcp/ip. Co prawda z Apachem jest to średnio wygodne ale da się. Poza tym
możesz wtedy bez większych problemów puścić Apache w trybie worker - nie
wiem jak to wygląda w innych implementacjach fcgi.

Pozdrawiam,
Andrzej