brak dźwięku z alsa-1.0.20

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Śro, 3 Cze 2009, 18:28:42 CEST

Po upgrade alsa do wersji 1.0.20 straciłem dźwiek. Odpalenie alsaconf
zaowocowało m.in. komunikatem:

ALSA lib pulse.c:272:(pulse_connect) PulseAudio: Unable to connect: Connection
refused

Natomiast amarok wypluwa dialog z tekstem, że xine nie może zainicjować
sterownika dźwięku. Póki co nie mogę znaleźć przyczyny. U innych ponoć działa
dobrze. Kombinuję już od jakiegoś czasu i bez rezultatu. Chwilowo wrociłem do
wersji 1.0.19 i wszystko działa. Może jakieś specyficzne ustawienia w jakiejś
konfiguracji mam skopane?

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470