VirtualBox i zwiechy

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 7 Cze 2009, 15:47:49 CEST

W ciągu ostatnich kilku dni VirtualBox z Windowsem 2008 zawiesił mi hosta na
PLD (bez VB działało stabilnie). Zrobiłem upgrade VB i kernela do najnowszej
wersji (odpowiednio 2.2.4-1 oraz 2.6.28.9-3) i dalej to samo. Ktoś się spotkał
z takim problemem i zna rozwiązanie? Albo może przynajmniej mi podpowiecie jak
problem zdiagnozować bo sytuacja wygląda tak, że zostawiam uruchomionego VB,
wracam po jakimś czasie i zero reakcji nawet na SysRq. Na monitorze nic nie
zobaczę bo się wcześniej wyłączył. Na razie nie zdarzyło mi się, żeby system
się zawiesił na moich oczach.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny