Th - Mysql aktualny

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 10 Cze 2009, 09:46:25 CEST

Dnia środa 10 czerwiec 2009, Przemysław Backiel napisał:

> nie tez gleba
>
> robie kolejny downgrade
>
> btw. wtf ze taki nie działający mysql mamy w repo?

AFAIK za mało mocy przerobowej do testowania. Nie każdy ma możliwość
postawienia dedykowanej maszyny wyłącznie dla testów.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl