Th - Mysql aktualny

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 10 Cze 2009, 14:42:53 CEST

Dnia środa 10 czerwiec 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> mysql_upgrade odpalaliście jak dokumentacja mysqla przykazuje?

Chcesz powiedzieć, że po upgrade MySQL do wersji stabilnej dostępnej w Th
należy odpalić mysql_upgrade jak dokumentacja mysqla przykazuje i problem o
którym wszyscy tu piszą nie wystąpi ?!

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl