Th - Mysql aktualny

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Nie, 14 Cze 2009, 11:02:28 CEST

Przemysław Backiel pisze:
> no to u mnie na Th
>
> zbudowałem od 5.1.32 do 5.1.35 i na kazdej mam ten sam problem
>
> mimo, że na innych maszynach mam 5.1.32 i smiga ok

To już gdzieś w wątku wspomniałem, mysql zbudowany na builderach działa,
z tego samego taga w domowym środowisku (99% th-main) działa bez zarzutu.

Testowane na dwóch maszynach. Nie miałem niestety czasu porównać rpm -qa
z builderów i desktopa.

    PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.