Mysql - czy już działa?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 19 Cze 2009, 19:33:30 CEST

[...]

To argument _za_ czy _przeciw_ PLD? Wiesz co napisałeś? :->

> Od kiedy pamiętam soft był "wstępnie" testowany przez developera,

Historię PLD studenci powinni dyskutować na ćwiczeniach,
bo to fascynujący i wymowny dowód na to, że projekt
_bez użytkowników_ nie jest w stanie osiągnąć
minimalnej akceptowalnej jakości. Okrutne, ale prawdziwe.

Developerzy jacy by wspaniali nie byli, to...
Tych z PLD nie oceniam, bo nie jestem kompetentny, ale załóżmy
(na użytek tego wątku), że są mistrzami świata. Nie są jednak
bogami, cudotwórcami, magikami, kimkolwiek innym, więc...
Bez użytkowników zwyczajnie nie mają szans. PLD nie ma
użytkowników [*] i niestety raczej już nie zdąży ich mieć,
bo jest wyraźnie w stanie agonalnym. Takie jest życie. :-)

[*] -- użytkowników w liczbie i w jakości wystarczającej
       do osiągnięcia minimalnej akceptowalnej jakości

> a reszta się już opierała na opiniach użytkowników.

Rewelka. Efekty widać na ftp.pld-linux.org. Gratulacje.

PS: Odpowiedzi nie będzie. Nie chce mi się.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl   Dzisiaj przyjdą do mnie koledzy z kalkulatorami...