Mysql - czy już działa?

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Nie, 21 Cze 2009, 19:12:32 CEST

Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> U mnie jest o tyle inaczej, że budowane z palca też się wykłada i to tylko na
> i686.  Na x86_64 problem u mnie nie występuje.

ha

a teraz najlepsze:
Th i686 postawione kilka dni temu, MySQL smiga

Th i686 postawione 2-4 miesiące temu - czy z poldka, czy z palca - jest
problem

pytanie:
jak moge sprawdzić co wymaga paczka mysql ?
może coś, jakis czas temu, było skopane, a nie upgrejdowało sie?
wole uniknac upgrade-dist :)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel