budowanie z CVSa - howto?

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Nie, 21 Cze 2009, 22:51:05 CEST

Powstało może jakieś howto jak budować z CVSa po zmianach w strukturze?

Udało mi się dojść, gdzie jest skrypt builder, ale wywala się pięknie
mówiąc o unknown błędzie. Przypuszczam, że przyczyną jest brak źródeł.
Ale nie znalazłem odpowiednika skryptu getsrc :(

No i nie mogę sobie celestii zbudować :(

Adam
--
Adam Skowroński                  * There are only 10 types of people
tytus w oldfield.org.pl            * in the world: