budowanie z CVSa - howto?

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Pon, 22 Cze 2009, 20:13:49 CEST

06/22/2009 07:42 PM, Witold Firlej wrotek:

> punkt 6 jest niepotrzebny...

no potrzebny pewnie by był tylko w innej formie - co zrobić żeby za
każdym razem nie ściągać tego z cvsa (bo, np. zmodyfikowałem speca).

Adam

--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            *nazwisku Beckham zmienimy drugą literę