budowanie z CVSa - howto?

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Wto, 23 Cze 2009, 23:28:29 CEST

06/22/2009 12:09 AM, Daniel Dawid Majewski wrotek:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Adam Skowroński i powiedziała :
> Z tego, co widzę, to celestia jest domyślnie na kde3, a mamy kde4. Ogólnie spec do odświeżenia...

Trochę go odświeżyłem, ale nie wiem czy dobrze, bo pierwszy raz robiłem.
To co osiągnąłem to fakt, że mogę skompilować to pod gtk.
Niestety, trzeba użyć opcji --without kde, więc się pewnie na buildery
nie nadaje, ale może komuś się przyda.

Z KDE są dwa problemy:
- buildrequires zamiast kdelibs-devel powinno mieć kde4-kdelibs-devel
- no i celestia wymaga Qt3.3 więc albo zrobimy za autorów aplikacji
przeportowanie na Qt4 (ale to chyba oni powinni robić0, albo
wykorzystamy klasy "kompatybilnościowe wstecz" z QT4 z serii Qt3Costam,
ale to jest już chyba mocno gruba zmiana i chyba raczej nie zadziała od
kopa. Nie mam niestety na to czasu w tej chwili.

Więc w załącznikach pliki pozwalające na skopilowanie pod gtk.

Adam Skowroński.

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           http://tytus.oldfield.org.pl/
 `.,,'    tytus w oldfield.org.pl      jabber:Adam.Skowronski w jabberpl.org