Mysql - czy już działa?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 25 Cze 2009, 13:18:58 CEST

Dnia piątek 19 czerwiec 2009, Dariusz Laskowski napisał:

> Racja! Developer może nasikać, nafajdać i rzucić pawiem na ftp,
> a jak komuś nie pasi, to powiemy: "wyłącznie satysfakcja"!
> "nikt nie płaci za pracę"! Spaduwa i w ogóle...
>
> Wot, dojrzałość...

Oczywiście, że _może_ napsuć, jeśli ma takie uprawnienia. Czy powinien -
sprawa sumienia.

> Stawianie innej dystrybucji trwa krócej? Tak tylko zgaduję...

ehehe..
1. postaw vserwer PLD na bazie PLD. Czas: ~15 minut, w zależności od
umiejętności i posiadanego łącza.
2. Instalujesz MySQL, czas: 5 minut, w zależności od umiejętności i
posiadanego łącza.
3. testujesz..

Nie chodzi mi o to, żeby komukolwiek nawrzucać, a usprawiedliwić ;-) błąd i
podać możliwość sprawdzenia jego źródła.

End Of this part of Topic.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl