jak przenie¶æ has³o pow³oki do SQL-a

pmuch w zamek.szczecin.pl pmuch w zamek.szczecin.pl
Nie, 28 Cze 2009, 18:43:00 CEST

Dariusz Krzempek pisze:
> Witaj,

> Genialnie, w³a¶nie o to mi chodzi :)
> Bardzo proszê o szczegó³y.

passdb shadow {
     args =
}

passdb sql {
     # Path for SQL configuration file, see doc/dovecot-sql-example.conf
          	args = /etc/dovecot/dovecot-mysql.conf
}

Tyle je¶li chodzi o passdb - czyli sprawdzanie has³a :-)

userdb sql {
     # Path for SQL configuration file, see doc/dovecot-sql-example.conf
     args = /etc/dovecot/dovecot-mysql.conf
   }
A tyle je¶li chodzi o userdb
(inne userdb zakomentowane).

Do tego gor±co zachêcam do u¿ywania dovecot do uwierzytelniania SMTP
zamiast couriera - dziêki temu po skonfigurowaniu dovecota mamy komplet
- pop3, imap, smtp (je¶li chodzi o autoryzacjê of course)

Mo¿na go ustaiæ tak, by zachowywa³ siê jak courier - wszystkie katalogi
by³y podkatalogiem INBOXa (ja tak lubiê, wiêc moi userzy tak¿e) lub nie.

--
Pawe³ Muszyñski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl