mencoder

WK w.kier w farba.eu.org
Nie, 1 Mar 2009, 18:58:53 CET

Wiadomość od Grzesiek Sójka:

> http://yen.ipipan.waw.pl/~gs159090/log.txt.gz
> O to chodziło??
Uszkodzony plik, to już pisałeś.
Ja bym spróbował najpierw wypakować strumień audio.
Albo mencoder -oac pcm, a lepiej chyba ffmpeg'iem do oddzielnego pliku
jako wav.
Potem sprawdzić w jakim stanie jest.
Puścić film z audio z pliku pcm/wav.
I połączyć od nowa przy okazji kompresując audio i ew. poprawiając
synchronizację.
Może jeszcze wymusić -vc xvid przy dekodowaniu zamiast lavc.
To do tego avi.
O dvd nie wiem.
--
WK