Czy ktoś pomoże z uprawnieniami w CVS?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 2 Mar 2009, 14:37:41 CET

Witam,

Od kiedy próbuję w fimie wdrożyć CVS, są problemy z tym cholernym
dinozaurem... Niestety nic innego nie wchodzi w grę - wszyscy używają
eclipse'a, który jedyne co potrafi to gadać z CVS. Tak, wiem - są jakieś
pluginy do svna, które nie działają :)

Ostatnio przyszło parę nowych osób i niestety nastąpiło to co musiało
nastąpić: przyszła pora na wdrożenie uprawnień. Konkretniej: jest główna
ścieżka CVS (/home/services/cvs), i w niej katalogi Projekt1, Projekt2.
User x ma mieć dostęp do Projekt1 i brak dostępu do Projekt2, user y - na
odwrót. Czyli - nie da się tego zrobić uprawnieniami unixowymi...

Jak to zawsze w CVS, zero jakichkolwiek sensownych wyjaśnień gdzie szukać
takiej funkcjonalności. W końcu trafiłem na jakieś cvsacl, które
teoretycznie jest używane przez cvs dostępne na naszym ftp:

http://raghupathy.wordpress.com/category/cvs-server/

Problem w tym, że te wyjaśnienia są zupełnie niejasne, a wywołanie podanych
komend ("cvs ... racl") nie daje żadnych komunikatów - ani błędów, ani nie
dają zamierzonych efektów (każdy może robić wszystko)...

Czy komukolwiek to działa? Szlag mnie już trafia, ilekroć słyszę coś o cvs
to mam ochotę mordować...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944