Czy ktoś pomoże z uprawnieniami w CVS?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 2 Mar 2009, 22:14:33 CET

On Monday 02 of March 2009 14:37:41 Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Od kiedy próbuję w fimie wdrożyć CVS, są problemy z tym cholernym
> dinozaurem... Niestety nic innego nie wchodzi w grę - wszyscy używają
> eclipse'a, który jedyne co potrafi to gadać z CVS. Tak, wiem - są jakieś
> pluginy do svna, które nie działają :)

eclipse? To brzmi jak programowanie w javie. Programiści javy mają to do
siebie, że co chwila przenoszą pliki między katalogami. W CVSie ta operacja
wymaga interwencji admina. W związku z tym uwierz mi, bo wiem co mówię, CVS
się *NIE NADAJE* do javy. Jeśli dasz im CVSa, to nie będziesz miał czasu na
nic innego, bo ciągle będziesz kopiował pliki między katalogami, a oni się
będą wściekali, że się tak z tym ociągasz :D

Zainteresuj się tymi pluginami do SVNa. Moi jakoś sobie z tym radzą.

Pozdrawiam,
Paweł