dobrotliwy spamassassin

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 2 Mar 2009, 23:03:34 CET

Dnia poniedziałek, 2 marca 2009, Pawel Kwiatkowski napisał:
> Zaktualizowałem serwer poczty z Ac do Th i mam problem z spamassassinem
> 3.2.5-2.i686, na pierwszy rzut oka działa, łyka wiadomości jednak ich
> nie ocenia, każdej wiadomości wystawia "clean message (0.0/5.0)".
[...]
> debug nie powiedział mi też nic ciekawego. Testowane zarówno na moich
> starych konfigach, jak i tych w ogóle nie modyfikowanych z Th. Zetknął
> się ktoś z czymś podobnym?

A co zwraca sa-learn --dump | grep am ? U mnie jest, dla przykładu:

$ sa-learn --dump | grep am
0.000          0        446          0  non-token data: nspam
0.000          0         81          0  non-token data: nham

Mam za mało wiadomości uznanych jako niespamowe (nham) i jeszcze wszystko
jest oceniane na 0.0. Ale jakoś nie przychodzi mi wiele takich, które nie
są z list dyskusyjnych albo nie są do odfiltrowania w inny sposób. A musi
ich być zdaje się coś koło 100 czy może 200, żeby zaczęło działać.