X Window Server

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Śro, 4 Mar 2009, 13:04:04 CET

On Wed, 4 Mar 2009, Wieslaw Kierbedz wrote:

> A ten vmware driver pracuje z xserver 1.6?
> Musiałem właśnie co dołować xserver, firegl 9.2 nie bangla z najnowszym
> X (abi czandżes).
>
> Na I/O zwykle stosowałem najpierw blacklist evdev w modrprobe.d ew.
> blacklist usbmouse dla podczerwonych myszów na usb. Zwykle pomagało.
> Ach i słynne:
> Option "AllowEmptyInput" "on"
> Chyba w ServerLayout.
>
> --
> WK

@R w dzio
Znam to :). Jednak jestem zainteresowany evdev, a nie jego blokowaniem.

@WK
Nie sprawdzałem czy sterownik vmware współpracuje z xserver 1.6 bo podobne
obiajwy mam na fizycznej maszynie, na której dobrze hulał sterowni ati. Ot
zachciało mi się postawić maszynę od nowa w bardziej koszerny sposób.
Jesteś pewien, że należy zblacklistować evdev jeśli chce się z niego
skorzystać?

Pozdrawiam

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl