Migracja: md lvm initrd zonk

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 5 Mar 2009, 11:12:04 CET

Pawel Golaszewski anonsuje::

Console już jest.

> Zapewne instalowałeś udev w chroocie z mount bind z głównego systemu.

Zapewne.
Zajrzałem do initrd.
Są składniki macieży /dev/sd*, jest urządzenie lvm, jest console, w /etc
poprawne mdadm.conf i lvm.conf.
Zresztą lvm rusza.
Podmontowuje rootfs.
Dlaczego tutaj grzęźnie?

EXT4-fs: mounted filesystem with ordered data mode.
Nie ma różnicy, czy initrd z udev, czy bez.
Nie ma znaczenia, czy podaję rootfs jako /dev/SAFE/PLD64, czy UUID=.
I bootloader też nic nie zmienia - grub z vmlinuz/initrd na oddzielnej partycji (root to ext4), czy lilo.
Ponieważ zgadłeś którędy szedłem, to może już wiesz co jeszcze sprawdzić?
Wrócę do domu to jeszcze init w ramdysku zbadam.
--
WK