Iceweasel - nie otwiera zewnętrznych linków w kartach.

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 12:12:23 CET

Thursday 05 March 2009 12:02:18 Witek Firlej napisał(a):

> Hop!
>
> Nie macie takiego problemu?
>

> BTW rm -r .iceweasel nie pomaga - czysta instancja, też ma taką
> przypadłość.

Mam ten sam problem. Sądzę, że inni też, tylko siedzą cicho :-) Być może to
jakiś babol, którego walneli goście z mozilli. Wcześniej próbowałem grzebać w
about:config bo znalazłem na necie, że jakieś tam parametry trzeba
przestawiać. Dotyczyło to wprawdzie jakichś historycznych wersji, w których
rzekomo były takie problemy i u mnie guzik dało. Póki co zrobiłem downgrade
do 3.0.5 i nie zawracam sobie tym głowy.

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470