Help! Rescuecd 2.97 - ntfs3g i polskie znaki?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 6 Mar 2009, 17:41:40 CET

Witam,

Chciałem zrobić kopię ratunkową danych z jednej partycji ntfs na nową,
również ntfs.

O ile dla partycji źródłowej wystarczyło to:

mount /dev/sda1 /mnt/src/ -o iocharset=iso8859-2

O tyle z partycją docelową już znacznie gorzej... nijak nie jestem
w stanie zmusić ntfs-3g by prawidłowo zapisywało tam pliki z pliterkami w
nazwach. Próbowałem

mount /dev/sdb6 /mnt/dst/ -t ntfs-3g -o codepage=852,locale=pl_PL.utf8
mount /dev/sdb6 /mnt/dst/ -t ntfs-3g -o locale=pl_PL.UTF-8

i podobnych - bez skutku :(

Czy ktoś ma pomysł jak to zrobić? W ostateczności ten dysk docelowy podepnę
do innego komputera, przeformatuję na ext3 i przerzucę sambą, ale
zdecydowanie mi się takie rozwiązanie nie podoba...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944