Th. Xy biorą wszystko. Thinkpad T41 z Radeonem

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 8 Mar 2009, 22:36:30 CET

Dnia 2009-03-08, nie o godzinie 20:03 +0100, Adam Skowroński pisze:
> 03/08/2009 01:28 PM, Andrzej Augustyński wrotek:

> U mnie jest.
> 01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon RV250
> [Mobility FireGL 9000] (rev 02)
>
> Nie chcę zapeszać, ale bezczelnie skopiowałem Twoją konfigurację i jak
> na razie wydaje się działać (5 godzin). Czasami Xy zjadają więcej, ale
> nie przekraczają 20% (pomiar punktowy - raz na minutę, robiony przy
> działającym KDE i Amaroku - wcześniej to wystarczało :-D )
>
> Więc uznaję że problem rozwiązany. Dzięki!

O to chyba też będę musiał sprawdzić, bo czytając ten wątek bardziej
zacząłem zwracać uwagę na działanie systemu i - co prawda pod gnomem -
jak odpaliłem amaroka to czasem zdarzały się zastoje, a top pokazywał,
że kded4 zajmuje 100% czasu procesora...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl/drukarnia