dźwięk w kde4

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Śro, 11 Mar 2009, 19:07:39 CET

Dnia wtorek 10 marca 2009 o 17:04:53 Wieslaw Kierbedz napisał(a):
> A poklikaj w ustawienia. Tam się daje wybierać te urządzenia.

Podglądnałem sobie co jest napisane w dymkach po najechaniu na te urządzenia
było coś o xine... Zauważyłem że brakowało mi dużo paczek xine (między innymi
xine-decode* xine-output* itp), poinstalowałem i działa. Tyle, że trochę haczy
podczas uruchamiania jakiegoś dźwięku (amarok też na początku 'haczy' jak
włączę jakąś mp3, jak sobie sam puszcza następne to juz jest git)

--
dzięki za trop :-)
Sylwek