Synaptics po upgradzie

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Wto, 17 Mar 2009, 10:56:25 CET

Tuesday 17 March 2009 03:20:19 Adam Mikuta napisał(a):
> [...]
>         Option        "Protocol"        "auto-dev"
>         Option        "LeftEdge"        "0"
>         Option        "RightEdge"        "5000"
>         Option        "TopEdge"        "2000"
>         Option        "BottomEdge"        "4000"
>         Option        "FingerLow"        "30"
>         Option        "FingerHigh"        "30"
>         Option        "MaxTapTime"        "130"
>         Option        "MaxTapMove"        "220"
>         Option        "VertScrollDelta"    "100"
>         Option        "HorizScrollDelta"    "100"
>         Option        "MinSpeed"        "0.06"
>         Option        "MaxSpeed"        "0.15"
>         Option        "AccelFactor"        "0.009"

Mi kombinacje z plikami fdi dla hala jakoś nie wychodziły. Pewnie za cienki w
trampkach jestem :P Zamiast tego w xorg.conf w sekcji InputDevice dla
synapticsa mam coś takiego:

	Option        "TapButton1"    "1"
	Option        "VertEdgeScroll" "1"
	Option        "HorizEdgeScroll" "1"

Te 2 ostatnie to dla rolek, bo te też przestały działać w klasyczny sposób.
Pozostawała jeszcze kwestia dostosowania czułości, bo ta też u mnie dziwnie
się obniżyła ale tu wystarczy dostosować parametry MinSpeed i MaxSpeed.

> BTW, Ftpowy NetworkManager nie chce działać z kNetworkManagerem. To
> chyba znane od dawna aż się zdziwiłem że musiałem znowu downgradować
> do dawno temu zbudowanej wersji żeby pominąć ten problem.

Ja przerzuciłem się na NetworkManager-applet. Jedyne co mnie wkurza w nim, to
że ikonka z traya mi znika czasem, ale to nie ma wpływu na połaczenie :)

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470