[OT] Jak sprawdzić, czy modem GPRS ma simloka, tudzież jak zadzwonić nim na numer stacjonarny ( długie )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 17 Mar 2009, 17:39:12 CET

Dnia 17 Marca 2009, 11:42 am, Wt, Paweł Zuzelski napisał(a):
[...]
> A dokładniej wykonać "data call". Ale modem może tego nie umieć
> zrobić.

Najwyraźniej nie potrafi. Tylko jak w takiej sytuacji sprawdzić, czy jest
simlock? Próbowałem gnokii --getlocksinfo, ale dostaję wtedy, że sterownik
nie ma zaimplementowanej tej funkcji. I też kicha.

Ewentualnie, może ktoś potrafi mi powiedzieć, czy z informacji z
pierwszego posta nie wynika, czy simlock jest lub nie?

This email was sent using SquirrelMail.
   "Webmail for nuts!"
http://squirrelmail.org/